15 DIY pomysłów na świąteczne ozdoby / 15 DIY Christmas decorations ideas



Polski
*
English*
*I am still learning. Sorry. :)

Na wszelakich blogach rękodzielniczych przygotowania do Świąt trwają w najlepsze. Przez Was nawet mi udzieliła się trochę atmosfera i przygotowałam już sama parę ozdób. To pierwszy raz od paru lat. ;) Właściwie jakieś intensywniejsza przygotowania do Świąt wciągały mnie jak byłam jeszcze w podstawówce. Uwielbiałam tworzyć wirażyki, łańcuchy, zawieszki, kartki itd... 

 W związku z powyższym chcę Was dzisiaj zaprosić na serię postów świątecznych. ;) Pierwszy czyli ten, który właśnie czytasz, to wpis z piętnastoma inspiracjami DIY na świąteczne (trochę nietypowe) fajne ozdoby. Nie wiem jak Wy, ale takie wpisy lubię. :) 

We can see preparations for Christmas on most crafting blogs… I wasn’t a big Christmas-fan for the last few years but this year, thanks to the Christmas crafting atmosphere, I feel like doing something. So I decided to prepare some inspirational posts. This one that you are reading right now is the first in a row. Hope you’ll enjoy it. :)




Urocze lampki / Cute lights




Wisząca choinka / Hanging christmas tree



Śnieżynki! / Snowflakes! 




Nie masz kominka, a chcesz mieć? To nie problem! / You don't have fireplace but you want one? Not a problem!
Found on yourmodernfamily.com

Zjeżdzalnia dla wesołych pingwinów / Slide for happy penguins



Ślady Mikołaja / Santa's foot steps





Kalendarz adwentowy / Advent calendar





Choinki z filcu / Felt christmas trees


Choinkowy DIY jest tu: http://youtu.be/tAcM9Cw-dCU


Kulki, choinki i inne ozdoby ze sznurka i włóczki / Balls, christmas trees etc. made of string

DIY tu: KLIK






Zbyt śliczne żeby były prawdziwe / Too cute to be true





Rudolf?





Urocze gwiazdki / Cute stars





Naścienna choinka / Wall-hanging christmas tree





Żarówkowy bałwanek / Light ball snowman





A może Miley? / Maybe Miley?


Co o tym myślicie? | What do you think about it?

Komentarze

  1. Potrafisz zainspirować na święta :) Kilka z tych pomysłów sama chętnie wykorzystam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeju jeju jakie to wszystko piękne!!!!:)
    mi najbardziej podoba się kominek i zjeżdżalnia!:D muszę je mieć!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły, ludzka kreatywność nie zna granic :). Nie będę wymieniała tego co mi się najbardziej podoba, bo wyszłaby epopeja, ale rzeknę tak, jest się czym zainspirować :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co roku obiecuję sobie przerobienie lampek przy pomocy piłeczek.... Może w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, za dzieciaka chciało mi się robić takie rzeczy, to była magia świąt...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe inspiracje. I ta Miley na koniec :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żarówkowego bałwanka (chociaż ciut innego) robiłam w zeszłym roku, powstał nawet tutorial :) Wisząca choinka jest super, kartonowy renifer również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miley zdecydowanie mówię nie :) reszta bardzo inspirująca, nie wiedziałam, że zrobienie takich lampek jak na pierwszym zdjęciu jest tak proste! Bardzo efektowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super, ja już powoli szykuje się na święta i będę robiła w przyszłym tygodniu ozdoby, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)