2/9: Lynch wyróżnił pięć elementów, które pozwalają ludziom zorientować się gdzie są i dokąd mogą pójść. Są to: ścieżki, węzły, punkty orientacyjne, krawędzie i dzielnice.
3/9: Ścieżki to kanały, którymi zwykle podąża obserwator: ulice, chodniki, korytarze.
4/9: Węzły to punkty, w których należy podejmować decyzje, np. skrzyżowania, przystanki, stacje.
5/9: Punkty orientacyjne to budynki lub obiekty fizyczne, które służą jako punkt odniesienia. Pomagają ustalić kierunek lub pozycję.
9/9: Bibliografia:
Yun Xuan, Wayfinding cues in UX design, https://uxplanet.org/wayfinding-in-digital-spaces-bd49ec4e9e51 [dostęp: 4.09.22]
Ricardo Escobar, The City Image and Its Elements, https://www.thecapybara.net/post/the-city-image-and-its-elements [dostęp: 4.09.22]
Early wayfinding maps, https://www.designworkplan.com/read/early-wayfinding-maps
I tura: 15.01. - 25.01.2023, cena: 39 zł https://forms.gle/AaD1EKXw7bYieAX58
II tura: 1.02. - 25.02.2023, cena: 59 zł
🔅 Od kilku dni trwa również darmowa rejestracja dla prelegentów. Zapraszamy! https://forms.gle/nAdKBkFf2FKc2vM2A
c.d.n.
all rights reserved :) ®
Twój post był genialny! Doceniam Twoją perspektywę. Nie mogę się doczekać Twoich przyszłych tekstów.
OdpowiedzUsuń