Nie zgadzam się na jesień

11:43 by

Parę dni temu robiłam zdjęcia rzeczy, które ostatnio uszyłam. Niedługo je wam pokażę. Problem w tym, że z powiewem letniego wietrzyka poczułam jej zapach. Zapach jesieni. Nie jestem fanką tej pory roku mimo, że widoki bywają pięknie kolorowe. 

 Wyjątkowo bolesne jest dla mnie rozstanie z latem, zwłaszcza, że było tak pięknie, ciepło i jasno. Co prawda nie ma jeszcze mrozów, ale to co czuć na skórze, to nie jest już to. To nie jest już lato. 

Jestem już wystarczająco depresyjna bez jej mgieł, ciemności, zimna i deszczu. Siedzę więc i myślę sobie, jak tu podejść pozytywnie do jesieni?




all rights reserved :) ®

7 komentarzy:

  1. O tak ciężko się rozstać z latem i to tak szybko :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja juz czekam z niecierpliwoscia na jesien :) to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tylko początek - jak jest kolorowo i słonecznie. :)

      Usuń
  3. Ja też tego nie lubię. Jestem dosyć melancholijna, więc jesień bywa czasem dla mnie depresyjna. To też zasługa tego, że dni robią się krótsze, jest ciemniej itd. Mimo to, ta pora roku ma też swój urok- spadające kasztany, kolorowe liście, ciepłe sweterki... Jednak chyba wiosna jest moją ulubioną porą roku. Na wiosnę się urodziłam, w wiosnę wszystko rozkwita, powraca do życia, staje się cieplej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, są przyjemne aspekty tej pory roku, ale dla mnie też problemem jest melancholijność. Krótkie i często szare i chłodne dni nie robią mi najlepiej. Wiosna za to jest kochana. :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś jesień lubiłam dużo bardziej niż lato. Teraz mi trochę przeszło i lato mogłoby się jeszcze ciągnąć i ciągnąć. Ale i tak uważam, że jesień potrafi być piękna, kolorowe liście, ich specyficzny zapach, a nawet kiedy jest już ponuro i szaro, wyobrażam sobie, że jestem w jakimś mrocznym filmie i też nie jest źle :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z częścią o kolorowych liściach i z tym, że jesień potrafi być piękna, się zgadzam. :) Za to pomysł o wyobrażaniu sobie filmu - muszę wypróbować. Może pomoże. :D

      Usuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)