[ZDJĘCIA TYGODNIA 2]: Gdańsk

20:20 by


Weekend w Gdańsku u kochanego braciszka mojego zasługuje na wspomnienie w notce „zdjęcia tygodnia”. :) Szczerze mówiąc nie przepadałam nigdy za Gdańskiem. Podczas wyjazdów zawsze miałam jakiś cel główny: odwiedzić M., Ikea, morze, koncert (np. Miyavi), ale nigdy nie jechałam do Gdańska tak wiecie, ogólnie. Po prostu żeby tam pobyć. Jakoś nie przepadałam za atmosferą miasta. Ale! Zmieniłam zdanie. 


Ostatnim razem dobrze się czułam w Gdańsku i w związku z tym oświadczam oficjalnie, że Gdańsk lubię. :)

To jak nam minął weekend?



1. Trochę morza zanim się popsuła pogoda i próba wciągnięcia Lubego do wody :)


2. Byliśmy w kinie na Tedzie 2 (polecam!)


3. Jeździliśmy tramwajem.


4. Jedliśmy pomieszane sushi w Fusion Sushi. Polecam! http://www.fusionsushi.pl


5. Jeździliśmy kolejką tyrolską na PGE Arena. Też polecam! http://www.funarena.pl/ 

Na zdjęciu Luby:




Które zdjecie podoba się Wam najbardziej?

c.d.n.



Lubisz to?
all rights reserved :) ®

3 komentarze:

  1. Mnie najbardziej podoba się zdjęcie z tyrolki. Uwielbiam tyrolki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie 3. Zresztą, wszystkie są fajne :)
    Jeśli miałabym się wybrać nad morze, to ja poproszę Gdańsk :) Byłam z trzy lata temu, dwa tygodnie mogłam się zachwycać. Bardzo mi to miasto się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)