[ZDJĘCIA TYGODNIA 1]: na wsi

15:23 by

Wymyśliłam sobie nową serię postów: “zdjęcia tygodnia” i dzisiaj zapraszam Was na pierwszy odcinek. Wpisy mają ukazywać się co poniedziałek (ciiicho, wiem, że dzisiaj wtorek) i mam nadzieję, że mi to wyjdzie. ;) Plan na tę serię jest taki: jeżeli w ostatnim tygodniu działo się u mnie coś ciekawego albo udało mi się zrobić fajne zdjęcie to notka będzie o tym, a jeżeli nie to będzie coś z mojego zbioru zdjęć (pewnie głownie z Japonii). Na artykuł składać się będzie kilka zdań plus zdjęcia.


Dzisiejszy tytuł, to „na wsi”. W zeszłym tygodniu spędziliśmy, ja i Luby, parę dni na kaszubskiej wsi, prawie w lesie. Mieszkaliśmy sobie na obrzeżu Borów Tucholskich, które są pomiędzy rzekami Brdą i Wdą. :) Cudowna cisza (nie licząc śpiewów ludzi wracających z imprez około 4 nad ranem), dużo zieleni, ruchu, czytania na świeżym powietrzu, cudownego śpiewu ptaków i spokoju. 

To cośmy porabiali?

1. Pływaliśmy na przemian z opalaniem (nie mam zdjęć... :/)
2. Czytaliśmy

 

3. Jedliśmy!

 

4. Podziwialismy naturę

 

5. Jeździliśmy na rowerze (nie jestem dobra w robieniu selfies czy jak kto woli samojebek) ;)




Lubisz to?
all rights reserved :) ®

4 komentarze:

  1. Chyba też muszę wrócić do Harry'ego, odkąd w piątek obejrzałam film na TVN, ciągle myślę o książce.
    Swoją drogą, fajny pomysł na post, też zastanawiam się na takim podsumowaniem tygodnia w zdjęciach w jakiś dzień co tydzień, ale wiecznie brakuje mi zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo był Harry w TV? Ostatnio byłam odcięta od telewizji i nie wiedziałam. Szkoda!

      Usuń
  2. Jaki rewelacyjny wypoczynek :) Potwornie zazdroszczę i mam nadzieję, że akumulatory naładowały się do pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, że Harry'ego znam prawie na pamięć, a do tego jest to książka napisana dosyć prostym językiem, mam ambitny plan, by przeczytać pierwszą część po niemiecku (w ramach nauki języków ;) ). Tylko, że zbieram się już do tego baaardzo długo :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)