10 miłych wspomnień (WB 1)

11:58 by


Ula z bloga SenMai.pl przygotowała wyzwanie blogowe „5 dni do lepszego bloga”. Pierwsze zadanie czyli to dzisiejsze to wymienić „10 najpiękniejszych chwil w życiu”. Moja lista będzie trochę inna. Postanowiłam napisać o 10 miłych wspomnieniach, które jako pierwsze przychodzą mi do głowy (kolejność przypadkowa). :)

1. Moment, w którym skończyłam liceum. Nie wspominam tych trzech lat najlepiej. Jedyne co mi się z tym okresem kojarzy to wieczny zapieprz. :)

2. Informacja o tym, że dostałam się na studia. Pamiętam dobrze jak logowałam się do systemu co kilka minut aż w końcu pojawiły się wyniki i moje upragnione „Kandydat zaakceptowany”. :)

3. Pierwszy dzień na uniwersytecie czyli jakieś spotkanie organizacyjne. Wtedy poznałam Paulinę, bo obie się spóźniłyśmy. Nadal się przyjaźnimy. Przeznaczenie! 

4. Informacja o tym, że dostałam się na studia – kolejne. :)

5. Uznanie wykładowców – kilku, w różnym czasie. 

6. Pierwsze spotkanie z Lubym. Po jakichś 30 minutach od rozpoczęcia tegoż spotkania wysłałam 2 smsy o treści „zakochałam się”. Jeden do Mamy i jeden do przyjaciółki M. :)

7. Pierwsze lądowanie w Japonii. Nie ogarniałam, że to się dzieje naprawdę!  

8. Wyniki – nie powiem wam o co chodzi. 

9. Zdanie egzaminu na prawo jazdy. Za pierwszym razem! O losie jaka byłam zestresowana. Miałam 19 lat. ;) 


10. Jestem w Cyber Info!! :D (razem z Sumo;)



Lubisz to?
all rights reserved :) ®

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę lądowania w Japonii :) uwielbiam podróżować i gdy tylko widzę na blogach posty o wyjazdach od razu cieszy mi się buzia i zaczynam planować gdzie by tu jechać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zazdroszczę że byłaś w Cyber Info! :D Też oglądam Mariana - piąteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka! :D Cyber Marian jest świetny :D

      Usuń
  3. Ale jesteś odjechana !!! Pierwszy raz jestem u Ciebie. Też mam taką przyjaciółkę z tym, że z liceum. Tylko obok mnie było wolne miejsce pierwszego września. Nie siedziałyśmy razem tylko jeden dzień razem - przez 4 lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wspomnienia - symptomatyczne, ze wszystkie dotyczą dorosłości :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)