Mini konkurs z Tokio :)

09:00 by

Taki mały konkursik wymyśliłam. To może nic wielkiego, ale jeżeli są wśród Was osoby takie jak ja, czyli lubiące dostawać pocztówki z różnych miejsc na ziemi – to coś dla Was. Otóż od 5.05 do 10.05 możecie się zgłaszać w komentarzu, a ja (10.05) wylosuję jedną osobę, która dostanie pocztówkę z Tokio z niespodzianką.

Niespodzianką?

Pocztówka wysłana zostanie w kopercie, a w środku prócz niej będzie jeszcze jakiś drobiazg – z Tokio. Nie wiem jeszcze, co ale coś fajnego znajdę. :)

Zasady są proste:
1. konkurs trwa od 5.05 do połnocy w Japonii 10.05.15 (w Polsce to będzie 17:00, 10.05) :)
2. zgłaszasz się pisząc komentarz pod tym postem albo na Facebooku pod wpisem o konkursie.
3. wygra ten kogo wylosujemy
4. zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu i na facebooku
5. czekam do 11.05 do 19:00 polskiego czasu na informację o adresie od zwycięscy na maila
dziekujezawypowiedz@gmail.com, a jak nie dostanę to losuję kolejną osobą (ogłaszam i czekam do 12:05 do 19:00 polskiego czasu na adres) – więcej nie będę losować. ;)
6. będzie super jeśli powiadomisz innych o tym mini konkursie i polubisz mój blog na facebooku i/lub zaobserwujesz ;)
7. To czy kartka dotrze zależy od poczt różnych krajów, które staną jej na drodze. Od momentu wysłania nie ponoszę za nią odpowiedzialności (również jeśli wystąpią jakieś opłaty dodatkowe np. cło - ale taka sytuacja jest mało prawdopodobna). :)

Koniec ;)


Lubisz to?
all rights reserved :) ®

24 komentarze:

  1. Melduję się i chętnie przygarnę kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zgłaszam, taka pocztówka baaardzo by mnie ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że w dzisiejszych czasach mało kto wysyła kartki, ja nadal lubię je dostawać, a taka egzotyczna pocztówka to byłoby dopiero coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto jak kto, ale ja to się po prostu muszę zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zgłoszę. :)

    Ps. Udanej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaa, świetny pomysł! Oczywiście, że się zgłaszam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zgłaszam. Lubię pocztówki i Japonię :).

    OdpowiedzUsuń
  8. O,to byłoby coś dostać taką przesyłkę :D czekałąbym na listonosza,jak nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, nie ma co. ^^ Również uwielbiam zbierać pocztówki, a z Tokio akurat (jeszcze) nie miałam od kogo dostać. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa, znów podróż do Japonii! Czekam z niecierpliwością na opisy wyprawy. Fajnie też, że tak tajemniczo wybyłaś - czy to ja dowiaduję się ostatnia, haha? Raczej nieczęsto korzystam z komputera. Bawcie się dobrze! No i pocztówka zawsze mile widziana : *
    O-genki de i dziękuję za wypowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja, ja, ja!!! się zgłaszam oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się na ochotnika! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się zgłaszam \(^_^)/
    i to obiema rękami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:-)) Miło będzie otrzymać Od Ciebie pocztówkę:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pocztówkę z końca świata ? Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, bo kocham, zbieram widokówki-pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko żeby ta pocztówka nie była kawai, ok?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pocztówka z Tokio? Marzenie~

    OdpowiedzUsuń
  19. dostawanie pocztówek to chyba największa przyjemność i atrakcja, z jaką można się spotkać, szczególnie, jeśli to pocztówka z odległego kraju jakim jest Japonia! Super sprawa!
    Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie by było dostać pocztówkę, szczególnie że teraz coraz mniej się ich wysyła. Dobry pomysł.
    Biorę udział

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)