VIDEO DIY: Choinka z filcu / Felt Christmas Tree



Polski
*
English*
*I am still learning. Sorry. :)

Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami sposobem na to jak uszyć uroczą choinkę z filcu. Jest to mój pomysł, projekt i wykonanie. :) Instrukcję w formie filmiku na youtube również nakręciłam sama. Mam nadzieję, że wybaczycie mi lekkie krzywości i brak idealnej jakości! :) Nie robiłam tego typu filmiku nigdy wcześniej. Myślę jednak, że wyszedł mi całkiem ok…

Mam nadzieję, że spodoba się Wam pomysł na taką ozdobę. Dajcie mi znać co myślicie! Pozdrawiam serdecznie i nie dajcie się zasypać śniegiem!! (a u mnie jeszcze nie padało – odpukać… :)


Today I wanna show you a short video tutorial that I made. It’s about how to make a cute and simple felt Christmas tree. This felt decoration is my idea and my project. It was my first time to record such video so it’s not super perfect. Sorry for that. I think, though, it’s quite ok. :)

I hope you will like this DIY idea and you will make your own felt Christmas trees. :) Let me know what do you think about it! All the best!




Co o tym myślicie? | What do you think about it?

Komentarze

  1. Filmik świetny :-) Nie widać żeby był to Twój pierwszy filmik.
    Pomysł fajny, aż muszę sama spróbować :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz! :D Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Zachwyciłam się tymi choinkami! Naprawdę uroczo wyglądają. Szczególnie te jasne. A filmik jak dla mnie profesjonalny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)