DIY: 13 pomysłów na coś kawaii


Dzisiaj mało pisania, a dużo zdjęć. :) Niejednej i niejednemu z Was podobają się przeróżne urocze ozdoby, stroje itd., które czasem wrzucam na facebooka. Często takie właśnie śliczne rzeczy kojarzą nam się z Japonią. Przygotowałam dzisiaj listę dwunastu inspiracji - jak sobie samemu zrobić takie fajne kawaii rzeczy. 

PS nie wszystkie są z Azji. ;)


























Przy okazji zapraszam też na mój Pinterest po dużo więcej fajnych zdjęć! :)


Visit Made by MadameWu's profile on Pinterest.



Lubisz to?
all rights reserved :) ®

9 komentarzy:

  1. Witam! Nominowałam Twój blog do LBA. Jeżeli pytania wydadzą Ci się interesujące bardzo proszę o odpowiedzenie. Szczegóły w linku :) Pozdrawiam!

    http://blackcatbone9.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-lba-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szafki zdj 1 i kontakt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co najpiękniejsze! Trampki genialne, zrobię takie latem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się potworaste łatki na jeansach i te maski na samym końcu.Wreszcie trzeba się zabrać za takie projekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzwi z kotem i rajstopy mnie ujęły. I te doniczki. Zrobię sobie takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się koncepcja ozdobienia rajstop. No może niekoniecznie wzorek kotka, ale sam pomysł. To co jest tu takie fajne, to dbałość o szczegóły i minimalizm, który tak wiele potrafi zmienić. panda przy gniazdku elektrycznym - cudny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie będę musiała zrobić sobie taką opaskę jednorożca! Jest boska <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)