nowy projekt: e-Japonica



Jaki czas temu, na studiach, mieliśmy zrobić projekt wirtualnej biblioteki tematycznej. Zgadnijcie o czym zrobiłam. ;) To miał być tylko projekt więc strona świeciła pustkami.

Niedawno, jakiś tydzień temu, przypomniałam sobie o tejże bibliotece i ją odkopałam. Aż dziw bierze, że wisiała sobie tyle czasu na serwerze (jakieś 4-5 lat). Taka zapomniana, nieaktualizowana i pusta.

Pomyślałam sobie, że mam takie mnóstwo japońskich zakładek, subskrypcji i rssów, że czemu się tym nie podzielić? No więc zabrałam się za dodawanie linków i dzielenie wszystkiego na działy.

Oto przedstawiam Wam więc, nową podstronę mojego bloga o nazwie: e-Japonica. Na razie jest jak jest, będzie się pewnie zmieniać i rozrastać. Znajduje się pod cadresem http://ejaponica.blogspot.com/ i tak zostanie, przynajmniej na razie. Odsyłacz jest u góry bloga. :)

Strona z założenia ma być bazą przeróżnych źródeł dotyczących Japonii. Znajdziecie tu odsyłacze do stron WWW (np. angielskich jest w tej chwili 58), blogów (39), artykułów, filmów, telewizji online, kanałów np. na YouTube, zdjęć, książek dostępnych online i informacje o publikacjach dotyczących Japonii, a wydanych na papierze, itd. Wszystko dostępne jest w zakładce DZIAŁY i INDEX (u góry strony).

I to tyle. Podział na działy wygląda na razie tak:





Nie będę ukrywać, że po części tworze tę bazę dla siebie, żeby mieć wszystko w jednym miejscu. ;) Myślę jednak, że nie tylko mi się przyda. 



 
dziękuję za wypowiedź

all rights reserved :) ®

4 komentarze:

  1. Świetnie, że odnowiłaś! Myślę, że wielu osobom się przyda, sama chętnie zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, by zgromadzić wszystko (lub jak najwięcej) w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za umieszczenia nas w sekcji blogi! Arigatou gozaimashita!
    Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)