Piżamowe szorty / Pyjama shorts



Polski
*
English*
*I am still learning. Sorry. :)

Całkiem niedawno uszyłam sobie takie oto miętowe spodenki do spania. Powstały z letniej narzutki (niestety się podarła), którą moja babcia zakładała na koszulę nocną. ;) Wykorzystałam z niej zarówno tkaninę jak i śliczną koronkę. Szyłam bez wykroju za to przykładając, co chwila do siebie i mierząc. Wyszły na szczęście wygodne. Góry na razie nie uszyłam, ale jest w planach. Nie mam jeszcze pomysłu, bo nie wystarczy materiału, żeby uszyć całość. Trzeba pokombinować. Zobaczymy. :)

Materiał jest połyskujący, delikatny i lekko prześwitujący.


Lately, I’ve made mint pyjama shorts. I used old blouse that my grandmother used to wear in the summer on her nightgown. Both, fabric and this beautiful lace came from it. I didn’t use any pattern for it. That’s why I needed to try it on and measure myself all the time.

Shorts are comfortable. I am planning to make the top part of pyjama too. I don’t have any idea how it will look, though. There is no much more fabric left so I need to combine the leftovers with something else. Anyway, we will see. :)

The fabric is silky and little bit see-through.





Co o tym myślicie? | What do you think about it?

8 komentarzy:

  1. ooo to to to lubię! w takich gacioszkach mogłabym spać, bo długich nie mogę.. ;)
    dziękuję za udział w zabawie! będę trzymać kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D :D
    sweet-aśne galotki
    i ta koronka
    jestem rozbrojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gatki fajne ale jakie nooogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szorty :) genialny kolor. No i podtrzymuję powyższy komentarz: nogi są powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha! Swietne gatki i nogi! Widzę, że masz więcej zwolenniczek Twoich nóg:))

    OdpowiedzUsuń
  6. :D Dziękuję Wam ślicznie za przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne :) PIęknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! <3 (Maniacy gramatyczni, reklamy, czytanie bez zrozumienia i hejty nie są mile widziane. :)